Meniu

Dažnai užduodami klausimai

Sužinokite daugiau apie Pantera CRM verslo valdymo informacinę sistema!

Atidžiau susipažinkite su savo verslo skaitmeninimo galimybėmis. Išbandykite skaitmeninio verslo valdymo produktą 30 dienų nemokamai. Jei perskaitę D.U.K skyrių vis dar turite klausimų, susisiekite su mumis.

Integracija

Ar reikalingas sistemos įdiegimas?
Norint naudotis sistema papildomai nereikia įdiegti jokios papildomos programinės įrangos.

Pantera CRM veikia interneto naršyklės pagrindu, todėl Jūs ir jūsų darbuotojai sistema galės pasiekti iš bet kurio įrenginio be papildomų veiksmų.
Ar įsigijus sistemą galėsiu importuoti savo įmonės klientų duomenis?
Taip, sistemoje galėsite atsisiųsti specialiai paruoštą „Excel“ dokumentą kuriame įkėlus duomenis galėsite importuoti į sistemą.
Ar galitesite apmokyti naudotis sistema įmonės darbuotojus?
Taip, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

Naudojimasis

Su kokiomis interneto naršyklėmis veikia sistema?
Sistema galima pasiekti su visomis populiariausiomis interneto naršyklėmis kaip: Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera ir Safari.
Ar dingus interneto ryšiui nebus prarasti mano įmonės duomenys?
Visi jūsų išsaugoti duomenys lieka sistemoje net jeigu ir dingo interneto ryšys.

Galite prarasti duomenis tik jeigu tuo metu pildome formą.
Koks interneto ryšio greitis reikalingas, kad sistema veiktų sklandžiai?
Reikalingas stabilus vidutinio greičio internetas.
Kiek vartotojų gali jungtis prie sistemos vienu metu?
Kadangi sistema veikia interneto naršyklės pagrindu, prie jos gali jungtis net ir labai daug darbuotojų vienu metu.
Ar galima sistema naudoti telefone?
Taip. Sistema yra pritaikyta ir mobiliesiams įrenginiams.

Saugumas

Kaip sistema užtikrina asmens duomenų saugą įmonėje?
Sistemos išorėje:
・Visa jautri sistemos informacija yra užkoduojama ir išsilaužimo atveju lieka apsaugota.

Sistemos viduje:
・Sistemos vartotojai yra valdomi „rolių“ pagrindų. Tokių atvejų darbuotojai mato tik jam aktualia informacija su kuria jis turi teisę dirbti.
Kur saugomi mano įmonės duomenys kuriuos įkeliu į sistemą?
Visi sistemos duomenys yra išsaugoti debesies saugykloje ir periodiškai kuriamos atsargines kopijos.
Ar sistema apsaugota nuo kibernetinių įsilaužimų?
Taip, taikomos efektyviausios ir naujausios praktikos bei technologijos siekant sustabdyti bet kokio tipo kibernetinę ataką ar išsilaužimą.
Ar yra kuriamos atsarginės duomenų kopijos?
Taip, periodiškai yra sukuriamos atsarginės duomenų kopijos kuriuos laikomos atskiruose serveriuose.

Sistemos palaikymas

Ką daryti jeigu naudojantis sistema kilo sistemos veiklos sutrikimas?
Visos klaidos yra matomos ir prioritetiškai taisomos Pantera CRM komandos. Taip pat galite susisiekti su klientų aptarnavimų dėl sudetingesnių klaidų.
Per kiek laiko yra sutvarkomi sistemos veiklos sutrikimai?
Sutrikus sistemos veiklai iškart po sutrikimo užregistravimo pradedami sutrikimų šalinimo darbai.
Kaip atliekamas Pantera CRM techninis aptarnavimas?
Garantinės priežiūros metu šalinamos visos veikimo klaidos, dėl kurių visai arba iš dalies neįmanoma atlikti sprendimo funkcijų arba funkcijos pateikiami rezultatai yra klaidingi.
Į ka kreiptis norint prisidėti papildomą funkcionalumą?
Dėl papildomų darbų susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir jie suteiks visą reikiama informaciją.

Kainos ir planai

Ar užsisakius planą galima jį pasikeisti ateityje?
Taip, galima. Norint pasikeisti savo planą susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komandą.
Ar nurodytos kainos yra taikomos per vartotoją?
Taip, planuose nurodytos kainos dauginasi pagal galimų vartotojų skaičių
Nerandate atsakymo? Susisiekite