Sutaupykite su mūsų CRM išpardavimu! Gaukite 20% nuolaidą mūsų CRM sistemai užsiregistravę metiniam planui!

Sektoriai

Itin funkcionali sistema sukurs aukštą pridėtinę vertę Jūsų įmonei. Verslo valdymo informacinė sistema pritaikoma daugeliui veiklos sektorių.

Pantera CRM - tiltas į Jūsų verslo sėkmę!

Įvertinus įmonės poreikius, pritaikomi sistemos moduliai. Sistemos prieiga paskirstoma vartotojams, siekiant apsaugoti nuo perteklinės informacijos ir užtikrinti asmens duomenų saugą įmonėje. CRM Moduliai gali būti laisvai pasirenkami ar personalizuojami.
Paslaugų ir pardavimų sektoriui
Paslaugų ir pardavimų sektoriui
Paslaugų ir pardavimų sektoriuje svarbu greitai ir kokybiškai aptarnauti klientus. Tam, siekiant pagerinti darbo efektyvumą, sukūrėme pažangų verslo valdymo sprendimą - Pantera CRM sistemą. Ši sistema palengvina kasdienį darbą, gerina darbuotojų našumą ir didina klientų pasitenkinimą.
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Pardavimų valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Sandėlio valdymas
Plačiau
Reklamos agentūrų veiklai
Reklamos agentūrų veiklai
Pantera CRM ypač naudinga klientų duomenų ir projektų vystymo valdymui teikiant reklamos paslaugas. Sistema padeda suderinti kūrybiškumą su poreikiu tvarkai. Sistemos dėka preciziškas užsakymų vykdymo eigos sekimas tampa įmanomu. Aiškumas ir veiksmų atsekamumas tampa Jūsų įmonės plėtros ir sėkmės pagrindu.
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Pardavimų valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Sandėlio valdymas
Plačiau
Advokatų kontoroms
Advokatų kontoroms
Teisininkams svarbus efektyvus dokumentų tvarkymas taupantis laiką. Naudojantis Pantera CRM sistema, su integruotu dokumentų valdymo moduliu lengvai valdysite ir pasirašysite elektroninius dokumentus. Saugiai archyvuosite jau sutvarkytas bylas. Galėsite dokumentais dalintis , skirstyti ir archyvuoti. Efektyvus verslo valdymo sprendimas susistemins ir automatizuos kasdienius įmonės veiklos procesus.
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Dokumentų valdymas
  • Darbo kalendorius
Plačiau
Valymo paslaugoms
Valymo paslaugoms
Efektyvus darbo organizavimas yra svarbus vykdant valymo paslaugų verslą. Geros darbų kokybės užtikrinimui, reikalingi periodiški patikrinimai. Patogu atrinkti darbuotojus ir paskirstyti darbo užduotis naudojantis CRM sistema. Valdyti sutartis su klientais ir užsakovais.
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Pardavimų valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Sandėlio valdymas
Plačiau
Didmeninė prekyba
Didmeninė prekyba
Didmeninės prekybos sėkmę lemia strategiškas tiekimo grandinės ir procesų efektyvumas. Todėl ypač svarbus kontaktų su klientais tinkamas palaikymas . Taip pat didelį vaidmenį atliek preciziškas sandėlio ir užsakymų valdymas.
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Pardavimų valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Sandėlio valdymas
Plačiau
Bankroto administratoriams
Bankroto administratoriams
Lanksti dokumentų valdymo sistema . Patikimas archyvas. Tiesioginis užduočių delegavimas. Integracija su registrais ir duomenų bazėmis. Darbo užduočių delegavimas. Visų darbo funkcijų prieinamumas vienoje sistemoje
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Dokumentų valdymas
  • Darbo kalendorius
Plačiau
Serviso paslaugų tiekimas
Serviso paslaugų tiekimas
Tiekiant serviso paslaugas itin svarbu efektyvus darbo organizavimas ir tikslingas personalo valdymas. Klientų vizitų planavimas vienas didžiausių iššūkių serviso paslaugų versle. Darbo įrenginių ir įrankių apskaita šiame versle leidžia išlaikyti tvarką.
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Sandėlio valdymas
  • Dokumentų valdymas
Plačiau
Personalizuotas sprendimas Jūsų verslui
Personalizuotas sprendimas Jūsų verslui
Unikalūs Jūsų verslui pritaikyti sprendimai .Pažangios technologijos geriausiais atitinkančios Jūsų lūkesčius. Įvertinsime jūsų įmonės poreikius ir maksimaliai automatizuosime įmonėje vykstančius procesus. Personalizuotos CRM sistemos privalumai. Maksimalus patogumas, taupomi įmonės resursai ir žmogiškieji ištekliai. Maksimalus aiškumas ir veiksmų atsekamumas. Galimybės tvarkyti įmonės duomenis siekiant atlikti vertinimą bei analizę.
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Pardavimų valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Sandėlio valdymas
Plačiau
Draudimo ir žalų įmonėms
Draudimo ir žalų įmonėms
Draudimo ir žalų srityje susiduriama su dideliu duomenų kiekiu. Duomenis reikia apdoroti, saugoti, dalintis. Darbas vyksta patogiau ir lengviau kai jis yra susistemintas ir įvesta tvarka. Patogu kai visą darbo informaciją darbuotas vykstantis į draudimo objektą gali turėti su savimi ir tiesiogiai pildyti sistemoje. Patogu pateikti autentišką vizualią žalos informaciją ir esant poreikiui kontaktuoti su klientais nuotoliniu būdu.
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Pardavimų valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Dokumentų valdymas
Plačiau