Meniu

Sektoriai

Itin funkcionali sistema sukurs aukštą pridėtinę vertę Jūsų įmonei. Verslo valdymo informacinė sistema pritaikoma daugeliui veiklos sektorių.

Pantera CRM - tiltas į Jūsų verslo sėkmę!
Įvertinus įmonės poreikius, pritaikomi sistemos moduliai. Sistemos prieiga paskirstoma vartotojams, siekiant apsaugoti nuo perteklinės informacijos ir užtikrinti asmens duomenų saugą įmonėje. CRM Moduliai gali būti laisvai pasirenkami ar personalizuojami.

Paslaugų ir pardavimų sektoriui

Paslaugų ir pardavimų sektoriuje svarbu greitai ir kokybiškai aptarnauti klientus. Tam, siekiant pagerinti darbo efektyvumą, sukūrėme pažangų verslo sprendimą - Pantera CRM sistemą. Ši sistema palengvina kasdienį darbą, gerina darbuotojų našumą ir didina klientų pasitenkinimą.
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Pardavimų valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Sandėlio valdymas
Plačiau

Reklamos agentūrų veiklai

CRM sistema ypač naudinga klientų duomenų ir projektų vystymo valdymui teikiant reklamos paslaugas. Mūsų sistema padeda suderinti kūrybiškumą su verslo poreikiu. Užsakymų vykdymo eigos sekimas tampa aiškus ir paprastas.
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Pardavimų valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Sandėlio valdymas
Plačiau

Advokatų kontoroms

Teisininkams svarbus efektyvus bylų valdymas kuris sistemingai tvarko dokumentus, taupo darbuotojo laiką ir padeda pasiekti geresnius rezultatis Naudojantis mūsų CRM sistema lengvai valdysite ir pasirašysite elektroninius dokumentus, saugiai archyvuosite jau baigtas bylas ir lengvai valdysite klientų sutartis.
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Dokumentų valdymas
  • Darbo kalendorius
Plačiau

Valymo paslaugoms

Efektyvus užsakymų ir darbuotojų organizavimas yra svarbus kriterijus vykdant valymo paslaugų verslą. Su mūsų CRM sistema galėsite kurti naujus užsakymus, nustatyti darbuotojų grafikus ir padidinti sėkmingus pardavimus.
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Pardavimų valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Sandėlio valdymas
Plačiau

Didmeninė prekyba

Didmeninės prekybos sėkmę lemia strategiškas tiekimo grandinės ir procesų efektyvumas. Su mūsų CRM sistema galėsite atlikti visus veiksmus, pradedant nuo sandelio valdymo iki sąskaitų išrašymo ir lengvo užsakymų valdymo
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Pardavimų valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Sandėlio valdymas
Plačiau

Bankroto administratoriams

Lankstus ir efektyvus klientų aptarnavimas yra pagrindinis kriterijus į sėkminga bankroto administratoriaus darbą. Naudojantis mūsų CRM sistemą galėsite greičiau ir papraščiau nagrinėti iškilusias klientų problemas. Lankščiai valdyti dokumentus, deleguoti užduotis ir archyvuoti senus įrašus. Taipogi turėsite prieiga prie viešo įmonių registro duomenų ir kitų išorinių duomenų.
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Dokumentų valdymas
  • Darbo kalendorius
Plačiau

Serviso paslaugų tiekimas

Tiekiant serviso paslaugas itin svarbus efektyvus darbo organizavimas, tikslingas personalo valdymas. Su mūsų CRM sistema galėsite lengvai planuoti klientų vizitus, registruoti darbo įrenginių inventorių ir pildyti naujųs užsakymus.
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Sandėlio valdymas
  • Dokumentų valdymas
Plačiau

Personalizuotas sprendimas Jūsų verslui

Kartais neužtenka standartinio CRM sprendimo norint skaitmenizuoti visus verslo procesus. Todėl mūsų komandos pagalba galime įvertinti jūsų įmonės poreikius, skaitmenizuoti reikiamus verslo procesus ir importuoti esančius sistemos duomenis. Užtikrinsime sistemos patogumą, aiškumą ir veiksmų atsekamumą.
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Pardavimų valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Sandėlio valdymas
Plačiau

Draudimo ir žalų įmonėms

Draudimo ir žalų srityje dažnai susiduriama su dideliu kiekių nagrinejimo įrašų. Naudojantis mūsų CRM sistema įvykio informaciją yra susistemintą į vieną vietą, tokių būdų palengvinant darbuotojo nagrinėjimo darbą. Visą darbo informaciją darbuotas vykstantis į draudimo objektą gali turėti su savimi ir tiesiogiai pildyti sistemoje. Patogu pateikti autentišką vizualią žalos informaciją ir esant poreikiui kontaktuoti su klientais nuotoliniu būdu.
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Pardavimų valdymas
  • Užsakymų valdymas
  • Dokumentų valdymas
Plačiau

Dažnai užduodami klausimai

Sužinokite visus atsakymus į klausimus susijusius su CRM sistemos integracija ir saugumu.

Integracija

Ar reikalingas sistemos įdiegimas?
Norint naudotis sistema papildomai nereikia įdiegti jokios papildomos programinės įrangos. Pantera CRM veikia interneto naršyklės pagrindu, todėl Jūs ir jūsų darbuotojai sistema galės pasiekti iš bet kurio įrenginio be papildomų veiksmų.
Ar įsigijus sistemą galėsiu importuoti savo įmonės klientų duomenis?
Taip, sistemoje galėsite atsisiųsti specialiai paruoštą „Excel“ dokumentą kuriame įkėlus duomenis galėsite importuoti į sistemą.
Ar galitesite apmokyti naudotis sistema įmonės darbuotojus?
Taip, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

Saugumas

Kaip sistema užtikrina asmens duomenų saugą įmonėje?
Sistemos išorėje: ・Visa jautri sistemos informacija yra užkoduojama ir išsilaužimo atveju lieka apsaugota. Sistemos viduje: ・Sistemos vartotojai yra valdomi „rolių“ pagrindų. Tokių atvejų darbuotojai mato tik jam aktualia informacija su kuria jis turi teisę dirbti.
Kur saugomi mano įmonės duomenys kuriuos įkeliu į sistemą?
Visi sistemos duomenys yra išsaugoti debesies saugykloje ir periodiškai kuriamos atsargines kopijos.
Ar sistema apsaugota nuo kibernetinių įsilaužimų?
Taip, taikomos efektyviausios ir naujausios praktikos bei technologijos siekant sustabdyti bet kokio tipo kibernetinę ataką ar išsilaužimą.
Ar yra kuriamos atsarginės duomenų kopijos?
Taip, periodiškai yra sukuriamos atsarginės duomenų kopijos kuriuos laikomos atskiruose serveriuose.
Nerandate atsakymo? Susisiekite