Meniu

Advokatų kontoroms

Teisininkams svarbus efektyvus bylų valdymas kuris sistemingai tvarko dokumentus ir taupo darbuotojo laiką.

Naudodami mūsų CRM sistemą, galėsite lengvai valdyti ir pasirašyti dokumentus, saugiai archyvuoti bylas bei tvarkyti klientų sutartis.

Savybės

  • Užsakymų valdymas
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Dokumentų valdymas
  • Darbo kalendorius
  • Ofiso valdymas

Šią sistema naudojasi

Dažnai užduodami klausimai

Sužinokite visus atsakymus į klausimus susijusius su CRM sistema advokatų kontoroms
Kaip sistemoje veika bylų valdymas?
Sistemoje galima kurti bylas prie klientų pagal norimą teisinį tipą. Sukurus bylą prie jos galima:
・Priskirti atsakingus teisingus;
・Pildyti bylos eigą ir oponentus;
・Pildyti laiko apskaita rankiniu arba laikmačio būdų;
・Byla priskirti prie sudarytų sutarčių;
Ar sistemoje galiu užregistruoti gautus ir siunčiamus raštus?
Taip, sistemoje galima registruoti ir įkelti gautus ir siunčiamus raštus, nuorašus ir sytartis.
Nerandate atsakymo? Susisiekite