Didmeninė prekyba
Didmeninės prekybos sėkmę lemia strategiškas tiekimo grandinės ir procesų efektyvumas.
Su mūsų CRM sistema galėsite atlikti visus veiksmus, pradedant nuo sandelio valdymo iki sąskaitų išrašymo ir lengvo užsakymų valdymo.
Savybės
- Ryšių su klientais valdymas
- Pardavimų valdymas
- Užsakymų valdymas
- Sandėlio valdymas
- Dokumentų valdymas
Efektyvus klientų duomenų valdymas
Lengvai valdykite naujus ir pasikartojančius klientus vienoje vietoje.
Naudodami klientų apjungimo funkciją, darbuotojai gali lengvai ieškoti ir tvarkyti klientų duomenis.
Tai padeda užtikrinti, kad visi klientų duomenys būtų tikslūs ir atnaujinti, pagerinant aptarnavimo ar pardavimų kokybę.
Naudodami klientų apjungimo funkciją, darbuotojai gali lengvai ieškoti ir tvarkyti klientų duomenis.
Tai padeda užtikrinti, kad visi klientų duomenys būtų tikslūs ir atnaujinti, pagerinant aptarnavimo ar pardavimų kokybę.
Sąskaitų valdymas be papildomų pastangų
Vos kelių mygtukų paspaudimais išrašykite kreditines, išankstines ar periodines sąskaitas faktūras.
Sąskaitos šablonų valdymas, sąskaitų būsenų ir kliento informaciją vienoje kortelėje!
Sąskaitos šablonų valdymas, sąskaitų būsenų ir kliento informaciją vienoje kortelėje!
Lanksčiai valdykite užsakymus
Lengvai valdykite savo užsakymus. Raskite visą aktualią informaciją vienoje kortelėje.
Galimybė sudaryti mokėjimo planus, žymėti užsakymo darbų etapus ir vieno mygtuko paspaudimu sugeneruoti užsakymo sutartį ar sąskaitą.
Galimybė sudaryti mokėjimo planus, žymėti užsakymo darbų etapus ir vieno mygtuko paspaudimu sugeneruoti užsakymo sutartį ar sąskaitą.
Klientų informacija vienoje vietoje
Padidinkite savo klientų aptarnavimo ir pardavimų kokybę.
Klientų puslapyje rasite visą reikiamą informaciją vienoje kortelėje, galėsite kurti kontaktų sąrašą, stebėti bendravimo istoriją, kaupti svarbius dokumentus ir sutartis.
Klientų puslapio pagalba darbuotojai galės efektyviau ir greičiau atlikti pardavimų sandorius ir greitai pasiekti kliento informaciją iškilus problemai.
Klientų puslapyje rasite visą reikiamą informaciją vienoje kortelėje, galėsite kurti kontaktų sąrašą, stebėti bendravimo istoriją, kaupti svarbius dokumentus ir sutartis.
Klientų puslapio pagalba darbuotojai galės efektyviau ir greičiau atlikti pardavimų sandorius ir greitai pasiekti kliento informaciją iškilus problemai.
Detalus sandėlio valdymas
Sandėlio inventorizaciją greitai ir paprastai.
Matykite detalius medžiagų likučius ir rezervuokite reikalingas medžiagas gamybai ar paslaugoms.
Stebėkite medžiagų nurašymą ir lengvai suveskite naujus produktus į sistemą.
Matykite detalius medžiagų likučius ir rezervuokite reikalingas medžiagas gamybai ar paslaugoms.
Stebėkite medžiagų nurašymą ir lengvai suveskite naujus produktus į sistemą.
Šią sistema naudojasi